Vrátenie tovaru a reklamácia

VRÁTENIE TOVARU

Ak zakúpený tovar nesplní vaše očakávania, nemusíte sa ničoho obávať. Máte možnosť vrátiť nevhodné produkty do 14 dní od ich prijatia, a to bez potreby uviesť dôvod.
Aby sme mohli vrátenie úspešne spracovať, prosíme, aby bol tovar nepoškodený a dôkladne zabalený, presne tak, ako bol odoslaný z nášho skladu k vám. Náklady na prepravu nesiete vy a tovar je potrebné zaslať cez Zásielkovňu na adresu: dřevo života, Božanovská 2249/22a, Praha 193 00, Česká republika. Sme tu pre vás a radi vám pomôžeme s akoukoľvek otázkou!

Do balíka nezabudnite priložiť vyplnený formulár Odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť a vytlačiť kliknutím na odkaz: Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvyy.docx.

Hneď ako váš tovar dorazí do nášho skladu, okamžite vás budeme informovať o ďalších krokoch. Vo väčšine prípadov vraciame peniaze za tovar do 14 dní od jeho prijatia, a to priamo na bankový účet, ktorý ste uviedli v priloženom formulári. Upozorňujeme, že vraciame peniaze len za tovar a odčítame si náklady vynaložené pri balení a expedícii.

Radi by sme vás informovali, že pokiaľ bol váš nákup uskutočnený na firmu (túto možnosť potvrdzujete už pri dokončení objednávky), nevzťahujú sa na vás práva spotrebiteľa, a preto nemusíme tovar prijať späť. Aby sme vám však vyšli v ústrety, namiesto vrátenia peňazí vám ponúkame zľavový kód v rovnakej hodnote ako vrátený tovar. Tento kód môžete využiť pri vašej ďalšej objednávke. Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vašu ďalšiu návštevu!

REKLAMÁCIA

  • Rozbitý tovar  

Aj keď robíme maximum preto, aby sme vám tovar dopravili v bezpečí, môže sa stať, že sa počas prepravy poškodí, aj napriek tomu, že bol balík od nás starostlivo zabalený.

Ak zistíte poškodenie zásielky už pri preberaní tovaru, balík pred dopravcom otvorte, skontrolujte tovar a ak je poškodený, spíšte na mieste s dopravcom záznam o škode. Ten je potrebný na vybavenie reklamácie. Poškodenú alebo neúplnú zásielku máte právo neprevziať. Po spísaní záznamu nás čo najskôr kontaktujte e-mailom na adrese info@drevozivota.cz. Výrazne tým urýchlite riešenie reklamácie a náhrady tovaru.

V prípade, že na poškodenie tovaru prídete až po rozbalení balíka, postup sa mierne líši v závislosti na tom, ktorý dopravca vám zásielku doručil:

- Ak balík doručilo DPD:

Ak vnútri balíka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu s DPD vybavíme. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave – vrátane obalov a výplní – a vyhotoviť fotografie obalového materiálu, rozbitého predmetu, adresného štítka a nálepky „Krehké“. Tieto fotografie nám bezodkladne pošlite na e-mail info@drevozivota.sk, aby sme mohli s DPD spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.  

- Ak váš balík dorazil cez Packeta:

Packeta, bohužiaľ, uznáva reklamácie iba v prípade, keď si balík otvoríte priamo na pobočke. Ak máte pri preberaní pocit, že obsah balíka môže byť poškodený, rozbaľte ho priamo tam a prípadne vybavte reklamáciu so Zásielkovňou. Ak rozbitý tovar objavíte až doma, pošlite nám e-mailom kompletnú fotodokumentáciu a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Ak váš balíček dorazil cez WE|DO (Allegro One):

Pokiaľ vo vnútri balíčka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu s We|Do vybavíme. Zásielku je nutné uchovať v pôvodnom stave – vrátane obalov a výplní – a urobiť fotografie obalového materiálu, rozbitého predmetu, adresného štítku a nálepky „Krehké“). Tieto fotografie nám nepredlže pošlite na e-mail info@drevozivota.sk, aby sme mohli s WE|Do spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.

Vadný tovar  

Hoci naše výrobky prechádzajú dôkladnou kontrolou po ich výrobe a pred zabalením, aby sme vám ich doručili v čo najlepšej kvalite, môže sa niekedy stať, že nám nejaká vada unikne. Ak zistíte na produkte chybu, neváhajte nás ihneď kontaktovať prostredníctvom e-mailu na adresu info@drevozivota.sk. K vášmu e-mailu prosím pripojte fotografie zistenej vady. Snažíme sa reagovať čo najrýchlejšie a informovať vás o ďalších krokoch.

Ak bude potrebné tovar zaslať späť, prosíme vás, aby ste nám ho poslali spolu s vytlačeným a vyplneným reklamačným listom, ktorý si môžete stiahnuť kliknutím na tento odkaz: Reklamačný list drevo života.pdf. Ak vašu reklamáciu uznáme za oprávnenú, radi vám pošleme nový kus tovaru alebo vrátime peniaze. V prípade uznania reklamácie vám tiež vrátime všetky náklady spojené s prepravou reklamovaného tovaru. Tešíme sa na vašu spokojnosť a ďakujeme za vašu dôveru.